Първоначално публикувано от lordliness
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подробности около разни ремонти на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеМашините инженери да си гледат машините. Когато иде реч за електротехника, какъвто е и конкретния случай, по-добре да си траят, щото има и "електроинженери", които не знаят, що тече ток по жица, като няма дупка в нея, пък за машинните, да не говорим
Изобщо това чудо "инженер" не е никакъв аргумент.
Аз "познавам" един рентгенолог (колега от форума), който с техническите си знания, слага в джоба си бая "инженери".
Сега след като намали разстоянието на свещите, колата ти ще вдигне разхода, естествено няма да си признаеш, но следи за това.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеТака ти се струва, нищо съществено не знае. Караш автомобил благодарение на стотици машинни инженери, вложили труд и знания, но като гледам не го осъзнаваш. Имате повърхностни знания, нищо повече.
Сега след като намали разстоянието на свещите, колата ти ще вдигне разхода, естествено няма да си признаеш, но следи за това.
Та нали не си мислиш, че не съм имал достатъчното време да експериментирам, разсъждавам и пр. и сега ще прозра "гениалните" ти твърдения?
Напълно си прав за инженерните заслуги на конструкторите. Само не разбирам, защо отхвърляш твърденията на инженерите от NGK, които междувпрочем, напълно се припокриват със собствените ми наблюдения.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:42.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКогато аз съм карал коли на газ, ти сигурно си си играл с детски колички.
Та нали не си мислиш, че не съм имал достатъчното време да експериментирам, разсъждавам и пр. и сега ще прозра "гениалните" ти твърдения?
Напълно си прав за инженерните заслуги на конструкторите. Само не разбирам, защо отхвърляш твърденията на инженерите от NGK, които междувпрочем, напълно се припокриват със собствените ми наблюдения., както писах по-нагоре не ги отхвърлям, просто не са верни винаги и във всеки случай, верни са само понякога, това е инфо за масова употреба, няма нужда от много подробности. Като засечеш разхода напиши пак как се движи.
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение....просто не са верни винаги и във всеки случай, верни са само понякога,.....
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеА дали може да обясниш, защо не са верни, и кога е това "понякога"?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТака си и мислех
Кажи на твоето приятелче да остави тази работа с колите на мъжете.Last edited by lordliness; d.m.y г., 06:36.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Аууу бъдещето на човешката еволюция е застрашено, заради прикриването на ценна информация за заоблянето на електроди от машинни инжинери!
Смешен лорд, мъжете в нашия край си защитават тезите и разсъжденията за да им тежи думата. Във вашият край очевидно жените разбират повече от автомобили.
Този форум го следя повече от 13 години и в момента се намира в това състояние заради такива индивиди като теб, които бълват глупости, оронват авторитета на другите потребители без да изкарат никакви аргументи.Last edited by italfen; d.m.y г., 08:26.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщениеТо тук всяка тема се превръща в арена за пишкомерене и избиване на комплекси. И да има нещо ценно като инфо,то трябва да минеш през тонове простотия,за да стигнеш до него...Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщениеДонякъде е забавно,но винаги ме е дразнело,защо газовите измишльотини не се разкарат в раздела си? Хора има раздел "АЛФИ НА ГАЗ"! А модератори дали има?
Последвалата лайнарщина не е заради това, че темата се е отклонила в посока газ а заради едно "специфично отношение", което един конкретен потребител си има спрямо мен.
Накратко - ако нещо ви дразни, анализирайте хронологията на дискусията, разберете, кое е идиотското в нея и адресирайте гнева си към съответната причина.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:59.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНа "газовите измишльотини" може и да не им е мястото тук, но аз постнах казус, който касае конкретен модел на 159, като в случая изобщо не става въпрос за газ, защото луфт от 1,2 mm е недопустим и за работа на бензин.
Последвалата лайнарщина не е заради това, че темата се е отклонила в посока газ а заради едно "специфично отношение", което един конкретен потребител си има спрямо мен.
Накратко - ако нещо ви дразни, анализирайте хронологията на дискусията, разберете, кое е идиотското в нея и адресирайте гнева си към съответната причина.Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Еко ,на тия свещи от снимката им е било леко студено,с петици е добре да я понатискаш от време на време колкото да ги позагрееш .Твойто ептен пенсионерска раута
Е ти снимка на щастлива свещ ,но е шестица,по-подходяща е за леко каране,пак е НЖК,без никакви сажди и други токопроводящи въглеродни чернилки,отлаганията са само от праха минал през нискокачествения въздушен филтър.Колата е с дванайсет или петнайсет градуса допълнително предварение ,не ми се отваря да проверявам сега,не грее и няма детонации,няма грешки към момента дето са от триста нататък.Кабелите са вече на 170 000 км.Свещта при слагането е начукана е от 0.7 на 0,6 мм. мотора е Рено на 674391 км. на метан ,без да е отварян за ремонт,само се проверяват хлабините на клапаните през 50 000.,зимата се кара с някво бюджетно масло на световно известната марка "Wolf" ,сега е на 9500 км и е малко под средата между мин и макс на щеката,демек и сегментите досега не са спекли.
Свеща е на 20 000 поне,може и да е на към 30 000.Не ги следя щото сервиза си има софтуер който пише кога да се сменят според както им дава производителя,но поне от два-три месца не съм плащал свещи като гледам фактурите в колата.
Камерата нещо не докарва точно цвета заради диодната светлина,но свещта си има съвсем лек нежно-розов нюанс,не е точно бяла. Ако не забравя ще снимам свещта върху бял лист на дневна светлина,да е по ясно.Пробвал съм и с по-топли свещи,тогава електродите се покриват със солиден слой снежно бели кристалчета за няма и 100 км. След като мотора загрее добре започва да работи твърдо,появява се характерното детонационно чукане при подаване на газ и губи мощност на баирите след по-малко от половин минута натискане.
Газта си е кофти гориво и запалването е много важно да е точно ,иначе ще съсипеш мотора за едни никви километри.Last edited by 546; d.m.y г., 06:16.
Comment
Comment